shut up and sleep with me

2011-08-16 / 17:42:58 / Louise Jacobsson
Måste bara börja med att säga att jag är äckligt trött på hur folk ska lägga sig i ens liv, eller snacka massa bakom ryggen och sen inte låtsas som någonting. Fyfan vad äckliga människor det finns. "Hon byter killar lika ofta som hon byter underkläder" men kiss my ass, om det nu är så, varför ska andra bry sig om det? Det är väl mitt liv eller hur? Spottar på er, det är vad jag gör. Patetiska människor.
Var bara tvungen att skriva det där, kändes bra. Skolan idag var helt okej, fick gå i grupper till någon restaurang och vi gick till Subway, haha simpelt och mättande! Slutade skolan vid typ tolv och skulle precis gå på bussen när Alexander ringer mig, så det var bara att vända om och ta tuben till Medborgarplatsen där jag mötte upp Alex, Andy, Erik och Daniel. Gick runt seriöst hela stan typ, kollade lite vid kungsan också säger bara omg. Fjortisjakt? Haha. Fast det förstås jag sprang ju också runt på ung08 när jag var 13 år och fjorre, så ska väl vara tyst.. Hur som helst så åkte jag hem vid fyra typ? Eller jag kommer inte ihåg när men aa. Här sitter jag nu i alla fall, hungrig som fan!
tjaaaarå



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: