tiden rinner & dagar försvinner

2011-08-25 / 22:16:47 / Louise Jacobsson
Åh herregud, är hur trött som helst så ska snart sova. Men först tänkte jag berätta om min dag och vad jag ska göra i morgon. Skolan var brabrabra idag, träffade Jennifer typ en kvart innan skolan började vid soppan, sen hade vi engelska. Satt i grupper och snackade massor. Sen så gick vi på pedagogisk promenad och snackade om kärlek, blev mest flum och snack om aids för mig, Elin och Jennifer men vafan, sånt är livet! Käkade lunch på Dagobert - pasta sallad, mums! Sen stack jag tillbaka till skolan och hade italienska. Mötte upp Ztina vid Danderyd vid ett och spenderade resten av dagen med henne, min solstråle. Hon får mig alltid på så bra humör! Vi fikade och skrattade ihjäl oss typ, som vanligt.
I morgon är det ju då fredag, ska träffa Jennifer vid soppan igen innan skolan, sen går jag till 12:20. Ska träffa Martin vid Danderyd vid ett. Sen åker vi hem tillsammans till Norrtälje. På kvällen ska jag vara med Beckis, ska nog träffa Louise och några senare också och festa till det. Härligt!!!!!!! LOVE FRIDAYS!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: