wonderful

2011-08-17 / 22:15:44 / Louise Jacobsson
Ska snart gå och sova. Har lite sovmorgon imorgon men måste ändå upp i tid. Ska luncha innan skolan med Jennifer och Nathalie och ska mötas halv ett vilket betyder att jag måste åka vid 11 från Norrtälje. Livet är hårt ibland, men det blir ju ändå ett par timmars sömn till mot i vanliga fall!
Vad har jag gjort idag då? Jo jag gick upp hur tidigt som helst, gjorde iordning mig och sen tog jag bussen vid sju till Stockholm. Gick till Hagaparken med min klass plus typ 2 andra klasser och var där i typ vadå, en timme lite drygt? Så inte värt. Drog sen till kebab kungen och åt mat med Engla och Sandra sen tog vi bussen hem. Träffade Beckis och snackade en jävla massa, behövdes verkligen och sen träffade vi Martin! Satt med honom i någon timme och sen drog vi allihopa hem. Så det har vart en helt okej dag och kväll när allt kommer omkring.
tjingeling badring, simma där ni bottnar!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: