you'll never find the right person...

2011-08-20 / 15:03:54 / Louise Jacobsson
... if you can't let go of the wrong one. 


Herre min jävla gud alltså, gårkvällen var ju en aning speciell om man säger så. Började hemma hos mig med Beckis sen drog vi till hamnen, där satt Abbe, Oscar och massa åså kom Hugo dit också. Hängde där ett tag tills polisen kom och tog all vår dricka, svin! Och dom hällde inte ens ut den utan bara tog den... Aja hur som helst lät vi inte det förstöra hela kvällen så jag och Beckis stack vidare till Elias där vi festade till det. Sen på kvällen blev vi hämtade av Emelies polare och åkte till någon Tim fast var där i kanske 5 minuter innan vi bestämde oss för att dra. Emelie och Beckis drog till Nisses och jag drog upp till flygis i spöregnet. Somnade sedan i en stor säng bredvid en person, en person som jag absolut inte ens i min vildaste fantasi trodde att jag skulle sova bredvid.. Men ja, ibland så blir allt inte riktigt som man tänkt sig.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: