3,5

2011-07-04 / 15:19:19 / Louise Jacobsson

Vaknade för sisådär en kvart sen av mig själv faktiskt för första gången på hela lovet typ(?) papi var snäll och sa åt mami att inte väcka mig eftersom att vi åker 3:20 inatt och jag kommer förmodligen inte sova en jävla blund..



Gårdagen var över mina förväntningar i alla fall, kom till Katja runt nio och sen rullade kvällen på med alkohol och fina människor. Satt och pratade i en evighet med Esma vilket var ytterst trevligt och sen spenderade jag resten av min kväll med Max, vilket gjorde att jag kom hem 1½ timme för sent än vad jag egentligen skulle, wooouuups. Haha, hur som helst ska jag sticka och tvätta håret nu sen packa det sista och förhoppningsvis få min födelsedagspresent av Linnea! WHOOOPWHOOOP.




......Kommentarer


esma

louise..... whoopwhoop :)

2011-07-04 @ 16:54:00
URL: http://esus.blogg.se/






Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: