beautiful

2011-07-21 / 23:40:15 / Louise Jacobsson
Kom hem för typ 45 minuter sen, har vart med Max hela dagen och kvällen. Kollade på någon film hemma hos honom som jag inte ens kommer ihåg vad den hette.. Men den var säkert bra, hehe. Vi gick ut ett tag på kvällen också, drack cola - mums! Sen följde han mig hela vägen hem, gulligt va? Nä, nu ska jag snart gå och sussa, ska ju trots allt upp och jobba imorgon, sen på kvällen blir det lite festligheter!
Dröm sött mina fina vänner, det ska jag göra!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: