brasa

2011-07-29 / 00:00:33 / Louise Jacobsson
Åh vilken härlig dag (för en gångs skull) började på jobbet, där det serverades soppa och pannkakor, kladdigt värre. Mötte upp Caroline när jag slutat runt ett och sen packade vi ihop oss, drog till Ö&B (snåla brudar) och köpte kakor, muffins och läsk sen stack vi ut på brumbrum till Vätö. Åkte förbi vårt gamla hus, kändes rätt jobbigt faktiskt måste jag erkänna, sen satt vi vid Håknäs Brygga i flera timmar och bara njöt av att vara där. Helt underbart. Runt halv sex stack vi hem igen, käka och drog sen ut med Linnea vid våran sida, vid nio stack jag och Caroline hem och hämta moppen och drog ut till Lunda där vi mötte upp Abbe och Oscar. Har myst hela kvällen först med myggen och sen framför en varm brasa som pojkarna fick igång. Stack hemåt vid kvart över elva och då skjutsade jag Caroline till stationen och jag drog hem. Snart blir det sängen för mig eftersom jag ska upp och jobba imorgon, men sen är det helg! Och på kvällen ska jag med mina brudar till Älmsta. Kungligt? JAA



......Kommentarer


esma

kuuuungligt!

2011-07-29 @ 11:02:14
URL: http://esus.blogg.se/






Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: