don't cry, just say fuck you and smile

2011-07-31 / 18:10:12 / Louise Jacobsson
Herregud vilken kväll det var igår, började lite segt med choklad och cola utanför kryddan. Sen drog vi till Elias där Madeleine, Linn, Isabella och Emelie befann sig, hade skit trevligt ända fram till ett då vi stack och mötte upp några brudar det var något bråk med. Jag och Caroline höll oss i bakgrunden iförsig med tanke på att vi inte hade något med saken att göra, däremot stack vi innan de andra eftersom att jag kände hur mer och mer irriterad jag blev.. Fyfan alltså, tror jag gick hela vägen hem och bara sa hur jävla förbannad jag var. Säger bara en sak, ibland är tjejer det mest patetiska som finns på den här jorden, den som säger något annat ljuger..

Men tack till mina brudar för igår, hur trevligt som helst var det!



......Kommentarer


Isabella Luther

Tack själv! får göras om fast vi skippar tråkigheterna :)

2011-07-31 @ 23:45:58
URL: http://isulu.blogg.se/






Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: