"du är så fin, det är helt brutalt"

2011-07-24 / 19:43:19 / Louise Jacobsson
Tjoho! Har precis käkat, så nu är jag proppmätt.. Hatar den känslan. Hur som helst har jag vart med massa boys hela dagen. Träffade först Max vid kryddan och sen gick vi hem till Jimmy där Tobbe och Gustaw också var, när Kevin kom lite senare drog vi till grindkiosken där grabbarna käka, träffade också Calle och Jempa där. När dom hade ätit stack vi hem till Jimmy en snabbis igen men drog rätt fort därifrån ner till stan. När klockan började närma sig sex halv sju någonting så drog jag hem.
Nu vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske träffar Max eller någonting, får helt enkelt se.. Men att sitta hemma hela kvällen hade jag i alla fall inte tänkt göra. Så hare bra soffpotatisar! Puss



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: