glasögonorm

2011-07-28 / 00:31:16 / Louise Jacobsson
är du kär? - Nej
har du fimpat en cigg på nån annan? - Nää
har du legat i sängen brevid en kille? - Ja det har jag
har du blivit slagen allvarligt? - Näj
tar du droger? - aldrig
har du pussat en tjej? - jaa
hatar du någon? - typ
älskar du någon? - absolut
har några av dina vänner svikit dig? - ser inte dom som mina vänner
har du djur? - aa
har du legat bredvid en tjej i sängen? - det med
hatar du dig själv? - kan jag väl inte påstå
gillar du orange? - vid rätt tillfälle på rätt person
har du nån sjukdom? - det har jag inte som tur är
har du en gris? - nä, skulle vara caroline dårå ;)
har du en plattång? - jaa 
har du en bror? - nej
har du sjukt bra humor? - bäst!
är du brunett? - det är jag
gillar du att stå i duschen flera timmar? - nej inte i flera timmar
tycker du om hästar? - nej
har du en hund? - 2
har du skilda föräldrar? - nej
har du gått på simskola? -nej
har du sagt bög till en kille? - för många gånger :p
har du sagt fitta till en tjej? - yepp
har du fuskat? - mja
har du en teve på ditt rum? - nej
har du lunar? - nä
har du msn? - det har jag
har du en syster? - ja
har du bruna ögon? - nope
gillar du att fota? - jarå
har du sett dig själv brinna? - nej
hjälper du dina vänner? - såklart jag gör om dom behöver min hjälp
gillar du tacos? - aa det gör jag
tycker du att du är söt? - ibland
har du dansat? - nej inte tagit lektioner
har du spelat fotboll? - nej
tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - nja.. ne
kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - haha kan jag nog

har du ätit sniglar? - aldrig
äger du en locktång? - nej men min mamma gör ;)
gillar du att tugga tuggummi? - ja
borstar du tänderna varje morgon och kväll? jarå
gillar du kläder? - vilken tjej gör inte?
hatar du falska vänner? - NO, LOVE THEM!!!!!! -.-
gillar du räkna matte? - nej
älskar du någon nu? - ja det gör jag
Har du gråtit inför en vän? - ja
kan du sjunga? - kan, kan jag väl. sen om det låter bra eller inte är en annan fråga
Har du sett nån död? - nope
säger du vad du vill? - arå
kan du tala spanska? - nja. ne

är du kortare än 1.60? - ja
älskar du sommaren? - jaaaaa
älskar du vintern? - ibland men skulle klara mig utan den
har du mer än 1 par skor? - aa
brukar du sjunga när du är i duschen? - nej
har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja
har du mer än 3 par mjukisbyxor? - tror inte det

gillar du att städa? - nej
gillar du att sova länge? - ibland
har du vart med om en olycka? - beror på vad man menar
är du förvirrad? - inte nu
har du mer än 6 par byxor? - aa
har du förlorat en vän? - aa
gillar du att shoppa? - det gör jag väl 
har du varit i paris? - nej :(
gillar du ormar? - ibland
klarar du dig själv? - nja.. helt ärligt så gör jag nog inte det
har du lagat mat? - ja
är du klantig? - mm..
har du foppatoffler? - aa
har du mer än 20 låtar på din data? - aa
har du mer än 7 par nagellack? - jaa
har du busringt? - haha ja
har du skällt på din bror? - nä
har du velat göra saker men vågar inte? - har jag nog 
sover du med nått gosedjur? - nä
har du åkt nånstans utan att du får? - det har jag gjort massa gånger
vill du bara bort ibland? - japp, varje dag
har du tältat? - aa..
vad vill du bli när du blir stor? - vettefan
har du bränt dig? - det har jag!
har du lekt med levande ljus ? - aa
har du lekt anden i glaset? - ne för feg
vart bor du? - i en håla
gillar du hip hop/rap musik? - jaa
är du på sista frågan nu? - nej?
är du singel? - ja
har du flygt flygplan nån gång? - jaa
har du kul just nu? - nej då skulle jag väl knappast göra den här listan..



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: