if jealousy kills, then rest in peace bitch

2011-07-26 / 01:16:32 / Louise Jacobsson
Vilken dag, inte åstadkommit ett skit förutom 3 krossade glas på jobbet, wooouuups. Lekt med Caroline och vart helt jävla störd i hela jävla huvudet. En riktig flumdag helt enkelt, känner mig fortfarande helt lost i hjärnan.. Herregud. Låg och kollade på film med Caroline till tio, sen drog vi ut. Träffade Becka och Filippa vid kryddan, Martin kom ett tag och hälsade på oss också. Beckis med för den delen. Drog hem vid tolv typ och har bara legat och degat i sängen. Skulle ju egentligen ha träffat Max nu ikväll men stackarn har blivit sjuk.
btw. saknar min klass en aning, som jag inte kommer få träffa igen på ja, kanske aldrig.
ni var verkligen världens bästa. älskar er allihopa!
-
Måste sova nu! Ska upp tidigt imorgon till jobbet satte... VI HÖÖÖRS. cya bitches



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: