om blickar kunde döda

2011-07-20 / 13:47:39 / Louise Jacobsson
Har haft två underbara veckor på Sicilien med min fina familj. Åt massa gott, solade och badade. Ja det man brukar göra liksom. Var också uppe på Etna, en av världens mest kända aktiva vulkaner för er som inte visste det. Det var ungefär det jag gjort liksom, nu sitter jag här och väntar på Caroline som jag ska spendera dagen och natten med. Träffade henne och Beckis igår också, fast Beckis bara en snabbis. Såg världens vidrigaste någonsin, en gubbe stå och runka kanske 10 meter ifrån oss. Kommer få men för livet.. Sen träffade vi Max, Gustav, Harald, Tom och Rasmus. Jag, Caroline, Max och Gustav stack hem till Gustav och glodde tv. Kvällen avslutades utanför Max.
Bilder får ni se på fb. Vet inte när dom kommer upp, men någon gång i framtiden! Den som lever får helt enkelt se.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: