rise and shine

2011-07-22 / 14:04:17 / Louise Jacobsson
Sådär ja, nu har jag helg! Inget jobb förrän på måndag igen, hur skönt?! Hur som helst sitter jag och väntar på Carolinesnyggish just nu, hon kommer till mig om cirka en timme. Innan det ska jag ut och sola lite, eftersom att det för en gångs skull faktiskt är BRA väder..
Ikväll blir det utgång, ska träffa massa fina människor så det ska bli awesome. Vad vi ska göra vet jag inte, men kul ska vi ha! Fast det förstås, det är nog inte möjligt att ha tråkigt när man har så otroligt grymma vänner som jag har. BIG Love.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: