don't forget about tomorrow

2011-06-28 / 15:41:59 / Louise Jacobsson
Åh vad härligt det är med fint väder, är helt kär i solen! Caroline lämnade mig för cirka en timme sen och nu sitter jag bara här framför datorn och lyssnar på musik. Ikväll ska jag träna och sen ska jag träffa Beckis och kanske Jimmy och Erik också. Slaggar nog hos Beckis också så det är ju najs. Mer än så har jag väl inte att säga, förutom att jag åker till Italien om en vecka, HUR NICE? Vilket också betyder att jag fyller år om 10 dagar. Hel soft!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: