egarn

2011-06-16 / 21:20:28 / Louise Jacobsson
Det var ett tag sen jag skrev, eller inte så jätte länge sen.. Men det känns som det i alla fall. Det har väl egentligen inte hänt så mycket sen sist jag skrev iförsig, eller jo på sett och vis, men ingenting jag tar upp här. Igår stack jag till Rimbo och umgicks med min fina vän Caroline, träffade på Erik ett tag på kvällen å sa hej också. Vi kom hem rätt tidigt och myste ner oss i soffan och kollade på O.C - världens bästa serie var det här! Idag blir det en ta-det-lugnt-kväll för mig och imorgon ska jag till gymmet på förmiddagen och senare så ska jag förhoppningsvis träffa Johan. Hur som helst, ha en fin kväll! Kanske hörs senare. Puss
erik.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: