galet

2011-06-10 / 12:54:18 / Louise Jacobsson
Trots att det ändå blev en del alkohol igår mår jag helt okej. Sliten? Ja. Ont i huvet? Ja. Men ändå är humöret på topp! Gårdagen spenderades i parken med härligt folk. Idag är det den 10 juni vilket innebär att min syster Linnea fyller 18 år, STORT grattis till henne, du vet att jag älskar dig.
Vi ska snart äta lunch, sen blir det väl att mysa ute i solen. Ikväll ska vi ut och äta på Åtellet vid 6. Efter det ska Linnea vidare och likaså jag. Vad kvällen har att bjuda på vet jag inte än. Men det får vi se. Det enda jag vet är att kvällen är vår, bara vår. Åh vad jag älskar sommaren och att ha lov är ju helt enkelt pricken över i:t.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: