get low

2011-06-09 / 11:58:56 / Louise Jacobsson
SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
åh vad jag är glad även fast det tynger mitt hjärta att idag var sista dagen med min konstiga muppiga men underbara klass. Älskar er allihopa! Ska snart röra mig till busstation, ska till Rimbo och kolla på bestisarnas grundent. balen igår var över mina förväntningar också, dans hela kvällen. Vi bah öste! Kommer vara skönt att komma ifrån Roslags men samtidigt så jäääävla tråkigt..
Jag idag. Bilder från balen får ni en annan dag! PUSS



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: