hihihiih

2011-06-02 / 14:08:06 / Louise Jacobsson
dresscode (bara för att det låter så coolt att säga så) igår i skolan. Tröja från H&M likaså byxorna.
på kvällen hade jag på mig en tröja från H&M och ett par ljusa jeans från ZARA
Blev inte så många seriösa bilder igår, men whatever. Just nu sitter jag här bredvid min fina vän Caroline och gör ingenting. Ska väl snart börja fixa iordning oss lite. Ikväll får vi väl se vad som händer. Det är ingenting direkt bestämt men jag antar att vi träffar våran pudding Rebecca! Ha en nice dag. Puss



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: