i'm falling to pieces

2011-06-30 / 16:24:48 / Louise Jacobsson
Kräftan härå. Ja jag är röd, fast inte lika illa som igår, men ja, röd. Första gången jag faktiskt bränt mig i Sverige. Haha coolt. Så vad gör jag då? Lyssnar på musik, och hänger på facebook bara för att jag är så soft. Har varit på kärleksudden med Clara och Caroline hela förmiddagen och ikväll blir det nattbad med ett gäng härliga prickar på lommarn, hatar egentligen vattnet där men whatever. Ska också träna ikväll, klockan 7. De var allt tror jag, simma lugnt <3<33<3<3<33<3



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: