Jag antar att jag hade jävligt fel om dig

2011-06-07 / 23:54:39 / Louise Jacobsson
Facelook ye. Osminkat och tråkigt. Men vem bryr sig? Inte jag i alla fall. Jag har vart irriterad hela dagen lång, förmodligen för att jag är trött. För trött. Borde ha gått och lagt mig för länge sen men skypade med Ztina och sen duschade jag. Kan inte lägga mig med blött hår, det går bara inte!
-
Imorgon är det ju som sagt bal, ska bli kul faktiskt, jag och Ztina kommer väl springa runt här hemma hos mig som två stressade idioter innan, har massor att fixa! Men på torsdag är det lov och det ska firas med fanta och rosé +underbara vänner!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: