jag är inte elak, jag är bara ärlig

2011-06-12 / 13:42:43 / Louise Jacobsson
Herregud vilken natt säger jag bara, allt på grund av döda telefoner, missförstånd och 2 idioter. Men som tur var löste sig allt tillslut och nu sitter jag här med ca 100 myggbett allt som allt, utan överdrift. Ont i fingret har jag också, + baksidan av låren. Blev nog en aning för mycket alkohol för mig igår kväll, men är det sommar så är det och fyller syrran 18 är det ju en ännu större anledning till att hälla i sig lite sådant skit. Jag hade i alla fall en kul kväll, trots allt.
Idag ska jag träna, förmodligen. Efter det vet jag inte vad som händer, jag och Caroline pratade om att åka ut till Vätö i eftermiddag, men.. Är inte i skick för att köra än och dessutom är det inte tillräckligt bra väder, även fast det är varmt. Så kanske blir det bara en hemmakväll för mig. Vi får helt enkelt se!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: