kul med listor.. nej

2011-06-19 / 18:04:53 / Louise Jacobsson
1. Vem är du? Jag är jag
2. Ålder: 15
3. Personlighet: You tell me
4. E-post: [email protected] & [email protected]
5. Stjärntecken: kräfta
6. Jag kommer från: mamis mage
7. Jag bor: norrtälje
8. Mentalitet: ?
9. Civilstatus: Singel som fan
10. Spel? 
11. Mac eller PC? Mac
12. 1024*768 eller 800*600?: ?
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet explorer
14. Din bästa egenskap: säger ifrån
5. Din sämsta egenskap: jag vet inte..
16. Husdjur: två hundar
17. Familj: Mamma, pappa, och syster.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: munnen I guess
19. Kroppsdel du tycker bäst om: inte vet jag
20. Jag sover: helst med sällskap
21. Djur jag är lik: donno
22. Tror du på något?: haha.. nja.. inte för tillfället
23. Frisyr: knut
24. Hårfärg: brunt
25. Ögonfärg: blå typ
26. Längd: 158
27. Vikt: donno
28. Skostorlek: 37
29. Gillar: när folk är ärliga
30. Ogillar: folk som ljuger
31. Favoritmat: grillat
32. Favoritglass: ben&jerrys
33. Favoritdessert: vet inte
34. Favoritpizza: vet inte
35. Favoritdryck: men jag veeeet inte
36. Gillar du godis? jaa
37. Isåfall vilken sort? choklad t.ex
38. Min favoritdrink: haha åh, jag vet inte det heller
39. Min favoritfilm: många!
40. Min favoritdag: fredagar & lördagar
41. Min favoritklädesplagg: vet inte
42. Min favoritbok: gillar sanna historier
43. Min favoritmusik: så himla olika..
44. Min favoritlukt: hugo boss - element
45. Min favoritblomma/planta? spelar väl inte så stor roll
46. Öl eller vin? svårt.. men måstenog säga vin
47. Liknar du en kändis? nej
48. Senast köpta skiva: det vet jag inte
49. Senast film på bio: haha oj, min låtsasfru typ?
50. Bästa låten i världen: ingen aning
51. Senast lästa bok: kommer inte ihåg
52. Favoritförfattare: venne
53. Skriver du dagbok? nej
54. Bästa årstiden: sommar
55. Älsklingsfärg: marinblå, svart å grå
56. Skulle aldrig ta på mig: vet inte
57. Vad ville du bli när du var liten? veterinär
58. Blev du det? haha nej, lär jag inte blivit
59. Brinner för: sorgligt nog... ingenting
60. Sportbil eller familjebil? sportbil!
61. Katt eller hund? hund
62. Har du nån nojja? mörker
63. Fobier? spindlar är väl inte mina bästavänner precis
64. Deppig eller glad? just nu? inget av det
65. Politiskt insatt? nej kan jag väl inte påstå
66. Värdesätter du ärlighet? ja såklart?
67. Brukar du dra "vita lögner"? när det behövs
68. Är det ok med vita lögner? Ja, om de är nödvändiga.
69. Känner du en mytoman? nja.. nej inte direkt
70. Har du pojkvän/flickvän? nej så singel man kan bli
71. Är du kär? nej det är jag inte
72. Hur tidigt stiger du upp? det är olika
73. Är det bra eller dåligt? öhm.. vet inte?
74. Vem/vilka vet mest om dig? jag vet inte.. 
75. Gillar du att slåss eller? nej
76. Vad har du på dig just nu? jeans, tröja
77. Vad ska du göra ikväll? inte ett skit
78. När var du senast riktigt full? typ förra helgen tror jag
79. Är du seriös? nja nej det är jag väl inte
80. Hur många väskor äger du? vet inte. inte många
81. Hur många bilar har du/ din familj: 2
82. Hur många biologiska syskon har du? 1
83. Isåfall, vad heter de? Linnea
84. Hur många timmar sover du per natt? vet inte
85. Vem är snyggast i världen? svårt att säga
86. Vad är du allergisk mot? pollen, katter osv
87. Ska du duscha idag? om jag orkar, ja
88. Vad är det för veckodag? söndag
89. Vad är det för datum idag? 19 juni 
90. Vad gör du nästa år? har sommarlov igen haha.
91. Är du likgiltig? öhm?
92. Hårdrock eller synth? inget av det
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? på landet typ
94. Har du utländska föräldrar? nope
95. Gillar du att laga mat? nej 
96. Märkeskläder eller secondhand? spela roll
97. Hur många par skor har du? vet inte exakt
98. Är du sexuellt frustrerad? nej ? :p
99. Vem är snällast just nu? jadu jag vet inte
100. Var har du ont? lite överallt



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: