lista

2011-06-18 / 17:31:13 / Louise Jacobsson

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: svart
färg 2: grå
färg 3: marinblå

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Det har jag!
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha ja
Kysst en kompis: Yes

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej det vill jag inte
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med Caroline 
Vilken tid vaknade du idag: 10
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kom precis hem då
Någonting som du längtar till: Italien!
Senaste gången du träffade din pappa: Nyss typ
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag är nöjd. Faktiskt.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
Vad gör dig irriterad just nu: Just nu? Nja. Jag har inte hunnit bli irriterad än
Långt eller kort: Det var ju en konstig fråga, beror ju på vad...
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag kan säga ifrån

DIN FÖRSTA:
Operation: Aldrig gjort någon, kommer förhoppningsvis aldrig göra någon.
Piercing: Hål i naveln. Sen öronen dårå, vill göra massa fler !!
Tatuering: En blomma vid vristen som ska byggas på i vinter
Bästa vän: min första riktiga var Caroline och är fortfarande
Sport: Tennis
Husdjur: Fia
Vaccination du minns: Öhm. Vet inte, stelkramp?
Förälskelse: Förälskelse? Det vet jag inte. Får väl säga Hugo

Alkohol du drack: Vin

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Båda på samma gång!
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Både och! Kan inte välja det..
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar måste jag nog säga




......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: