lista

2011-06-18 / 01:22:07 / Louise Jacobsson
ÅTTA SAKER OM DIG
Är du singel? Ja
Är du lycklig? Ja det är jag
Är du uttråkad? Det med
Är du ledsen? Nej
Är du italienare? Njä
Är du cooling? Alltid
Är du från irland? Nej
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nope
Har du någon gång blivit sårad? Ja
Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Aa
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Aa
Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Det har jag
Har du haft en hemlig beundrare? Vet inte
Är du kär? Nej
Vill du gifta dej när du blir stor? Nja

10 TVÅ ALTERNATIV
Hår eller ögon? Ögon
Katt eller hund? Hund
Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Bästa vänner
Tv eller internet? Internet
Coca-Cola eller Pepsi? Cola
Utekväll eller romantisk hemmakväll? Utekväll 
Pengar eller lycka? Haha
Dag eller natt? Natt
Msn eller mobil? Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja haha
Brutit ett ben? Ja
badat naken? Det med
Hoppat Bungee Jump? Nee
Ljugit för någon du tycker om? Aa
Ätit en hel tårta? Nix
Gjort bort dig offentligt? Haha jaa
Haft sex med mer än två på en och samma kväll? Nää
Gråtit när ett husdjur dog? Nej
Velat försvinna? Haha vem har inte?

SENASTE
Telefonsamtalet du gjorde? Beckis
Telefonsamtalet du fick? Beckis
Personen du var med? Johan o massa
Roligaste grejen som hänt? Jag vet inte
Personen du smsade: Patrik
Personen du kysste: Johannes
Du kommenterade? Venne
Du tillbringade natten med? Caroline
Du kramade? Johan



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: