sweet dreams

2011-06-11 / 01:00:26 / Louise Jacobsson
Ska alldeles snart sova, funderade ett tag på att dra till Johannes men beslutade mig till att stanna hemma. Kanske ångrar det lite nu, men annars skulle jag förmodligen inte komma hem förns i morgon bitti, vilket skulle leda till att jag skulle vara helt slut imorgon. Hur som helst ligger jag just nu i sängen, imorgon har jag besämt mig för att jag ska träna på förmiddagen, sen får vi se vad jag hittar på. Som jag känner nu blir det nog en hemmakväll för mig. Men som sagt, det återstår att se. Sov fint mina söta läsare.

<3



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: