talk 2 me

2011-06-18 / 13:30:03 / Louise Jacobsson
Efter en väldigt lång seg morgon, tog mig tillslut till gymmet trots allt. Körde gärnet och nu är jag faktiskt rätt slut. Ikväll ska vi fira papi lite eftersom att han fyllde år i torsdags, 48 år ung (låter mycket bättre att säga så än gammal) så det blir väl lite tårta och grejer. Nathalie ska sova här inatt också, sen är det tydligen fest ikväll också och det bästa är att det är typ 2 minuter från mig! Mihihi. Men kvällen får ni höra mer om senare, för nu ska jag in i duschen. POK





......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: