we are the world

2011-06-24 / 01:45:32 / Louise Jacobsson
Skulle egentligen bara sitta och ruttna hemma ikväll, men det blev ändrade planer. Stack ut och träffade Beckis vid kryddan, satt där och snackade om hur fittiga vissa äckliga människor kan vara, roligt samtalsämne huh? Dock behövligt. Sen kom Filippa och Rebecka förbi, så vi satt där med dom och snackade ett bra tag, om allt och inget. Senare kom Timmy och Jimmy, så åkte vi till donken, var typ sååååhääääääär kissnödig, sen käkade jag och Beckis lite också. Åkte runt lite i älskade Norrtälje *host* och var ett tag på lommarn. Väl hemma igen glodde jag på en film och nu ska jag snart sova. Det är ju trots allt en dag imorgon också, och inte vilken dag som helst. Det är miiiidssooommmaaar. Ska ta halv två bussen ut till Blidö sen får vi se hur kvällen blir! Har hur som helst alltid kul med Johan så det ska nog bli guld. Sov fint nu underbara människor, ni hemska kan ruttna i helvetet. HIHI. puss
Eftersom att jag såg rätt förtäääskig ut idag, blev det inga bilder på mitt fejjs. Så ni får en gammal jävel!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: