what goes around comes back around

2011-06-18 / 16:49:28 / Louise Jacobsson
Det nästan bubblar i mig. Faktiskt. Jag är inte arg, inte ledsen inte ens besviken. Jag har bara världens konstigaste känsla i hela kroppen. Hur som helst är kvällens planer ändrade, Beckis kunde tydligen inte ses så det blir bara jag och Caroline. Men det blir lika toppen det, behöver henne just nu. Eller, jag behöver henne alltid. Men lite extra för tillfället. Kanske ska träffa Johan och Calle lite också, men vi får se vart kvällen tar oss. Funderar på att skaffa mig en "Burn Book" en sån där de har i Mean Girls.. Ska höra med Caroline om hon vill skapa en med mig. HIHI. Vi har ju faktiskt typ vart som dom där Mean Girls en gång i tiden. Bitchtimes <3



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: