you just can't do what I do

2011-06-22 / 20:02:16 / Louise Jacobsson
Lite bättre är det med mig, dock har jag gått och blivit sjuk. Hostar som en galning vilket inte är så jävla mysigt om man säger så. Hur som helst har jag ändå haft några bra dagar, med Caroline såklart. Åkte till storstaden igår och shoppade lite, fick med mig ett par shorts, en body, en topp, en bikiniöverdel och smink hem. Känns bra! Ikväll blir det bara att ta det lugnt och imorgon samma sak. Blir ju tydligen dödad av Johan ifall jag inte kommer till honom på midsommar så bäst att bara ta det lugnt, för trots allt så vill jag faktiskt inte dö.. Skulle ju vara lite sorgligt. Ha en bra kväll. Puss

Vet ni vad jag hatar mest med den här äckliga staden...? Att folk alltid ska lägga sig i andras liv, andras gräl.
Fuck you säger jag bara, fuck you.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: