-

2011-03-24 / 18:09:54 / Louise Jacobsson
"If you don't like your body, something's wrong. And it's up to you to change it."


Min drömkropp
-
Taggar till body combat passet som är klockan sju. Ska bli riktigt kul! Ifall ni har chansen att testa det någon dag, så gör det! Wow säger jag bara, vilken jävla träning.. Imorgon blir det ett break i träningen, ska umgås med min bästavän, vi ska in till storstaden sen sover vi här hos mig i lilla Norrtälje. På lördag blir det träning och sen kanske en viss person hör av sig så får vi se om vi träffas. Söndag blir det träning åter igen. Kanske inte har sagt det, men framöver ska jag försöka träna 5 gånger i veckan.. Taggad som satan!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: