Dag 02 - Min favorit bok/böcker

2011-03-22 / 22:19:10 / Louise Jacobsson
The Twilight saga måste vara med. Så sjukt bra böcker, om man jämför filmerna är det ingenting alltså. De flesta vet nog vad Twilight är, så jag orkar helt ärligt inte förklara dem. Rekomenderas starkt hur som helst. Grymma böcker!
-

Nästa bok som är en av mina favoritböcker är "Expert på att rodna". Det handlar om en tjej som heter Natalie, när hennes mamma flyttar ut på landet med sin kärlek måste hon följa med, ny skola, nya kompisar & helt nya gäng som inte alls är som hennes gamla. På köpet får hon också en "bror", Jerker som är ursnygg, spännande, "en sextontaggare" som tjejerna i klassen säger. Hon tror att hon håller på att bli kär i Jerker men det är inte så himla lätt att vara kär i sin egna bror, trots att dom egentligen inte är släkt alls.
-
Det är en väldigt känslomässig bok, med svek & kärlek. Om ni inte har läst den, borde ni göra det. Otroligt bra.
-
Finns fruktansvärt många bra böcker. Men dessa är två av
mina favoriter i alla fall. & med det säger jag godnatt!



......Kommentarer


ztina

svar; okeeej men det skulle säkert bli super fint :D

2011-03-23 @ 15:41:15






Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: