Dag 07 - Tio sanningar om mig

2011-03-27 / 17:02:52 / Louise Jacobsson
Jag hoppar över dag 6. Det var liksom alldeles föööör tråkigt..
1. För tillfället har jag ingen kamera, den är sönder. Därför bombar jag med cam bilder. Tjohoo!
2. Jag är otroligt skoltrött, bara tanken på skolan får mig att vilja lägga mig ner och sova.
3. Jag tränar ganska mycket, mest för att tänka på andra saker än skolan.
4. Sommaren är det bästa jag vet, i alla fall när det gäller årstiderna!
5. Jag har aldrig varit förhållande typen trots att jag skulle älska att ha pojkvän.
6. Jag var nästan helt säker förut på att jag var kär i en person, men har kommit på att jag inte har varit det.
7. Nathalie är min bestisch vilket betyder min soulmate.
8. Jag älskar min familj och mina vänner otroligt mycket.
9. Jag är endast 158 cm lång. Trodde jag var längre, men hade fel.
10. Saknar en person exakt hela tiden just nu. Inte så himla roligt kanske.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: