dream on

2011-03-21 / 15:00:56 / Louise Jacobsson
Härlig skoldag! Den har gått riktigt fort, och gissa vad jag gjort? Jo badat isvak! Trodde verkligen att jag skulle banga men jag gjorde det, jag badade i typ 4 graders vatten, så stolt är jag! Har fortfarande ont i händerna, varför vet jag inte, förmodligen för att det var så jäääävla kallt.. Det var väl ungefär det jag ville säga, imorgon ska jag träffa Emelie. Vi ska ta lite bilder och sen vet jag inte vad vi ska göra. Det får vi väl se!
Från sist jag & Emelie fotade. Mer än ett år sen tror jag.. Tiden går riktigt fort!
-
Ha en bra fortsatt dag.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: