en brud på snart 16 somrar

2011-03-30 / 19:40:07 / Louise Jacobsson
Sitter återigen och letar efter balklänningar, fan vad svårt det ska vara. Har ju hittat 2 st nu som jag tycker är riktigt söta, som jag dessutom kommer att kunna använda i sommar också. Fan vad svårt. Har i alla fall beställt min telefon nu, den där rosa. Ska bli skönt med lite ombyte av mobil. Vill.Inte.Ha.Touch! Det är helt enkelt inte min grej.
Idag var ju våran klass +tre andra klasser på museum och glodde på konst. Har aldrig riktigt förstått mig på sånt där, men det var ju iförsig bättre än att glo ner i matteboken hela dagen. Kom hem runt tre då jag gick raka vägen hem. Nu har jag inte gjort ett skit på flera timmar vilket både har vart skönt och extremt uttråkande. Blev inget gym idag förresten, var alldeles för trött... Nu ska jag snart äta hoppas jag, hungrig är jag!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: