hur lagar man något trasigt?

2011-03-26 / 16:55:54 / Louise Jacobsson
Fick tillbaka Nationella provresultatet i Kemi igår, förvånad över resultatet. Riktigt nöjd! Hur som helst, efter skolan stack jag, Nathalie och Bagge in till Stockholm. Hittade inte ett skit, Nathalie köpte ett par jeans och lika så Bagge. Kom till Norrtälje runt nio då stack jag och Nathi hem till mig och Bagge stack hem. Lyckad, mysig dag i våran underbara storstad!
-
Idag vaknade jag och Nathalie vid 12. Klädde på oss, satte upp håret och begav oss ner på stan. Jag köpte 2 tröjor och en mascara, för 99 kr?! Super billigt. Vi åt frukost på pelikan också. Mysigt!
4 år gammal bild, 2007.
Saknar det
-
Ikväll vet jag inte vad som händer. Den som lever får se.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: