i'll always remember you

2011-03-24 / 21:58:24 / Louise Jacobsson
Med tanke på att jag tog mig en extra lång sovmorgon imorse (försov mig he-he) så är det nog dags att lägga sig snart. Har varit så himla trött på sista tiden, kanske för att jag tränar mer än jag gjort förut.. Det brukar ju bli så då, först blir man trött som satan, sedan vänder det och man blir pigg istället! Imorgon blir det vila från träningen, för ska ju som sagt med Nathalie in till Stockholm.
Ni får ha det så bra! Nu ska jag sällskapa min säng, pussN



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: