Jag tänker inte ljuga. Det är klart att jag saknar dig

2011-03-19 / 00:02:17 / Louise Jacobsson
Kom hem för cirka en timme sen, har vart i Stockholm och sedan åkte jag hem till Johan, eller snarare så skjutsade han hem mig först så jag fick äta sen hämtade han upp mig så åkte vi till honom. Vi har väl inte gjort något speciellt, skrattat en del och haft det allmänt bra! Kollade på 2 filmer också, först någon cp skräckfilm som var ja, helt störd. Sen på Sammy's adventures! SÅÅ SÖÖT FILM. hihih.


Jag har ingenting mer att säga. Så nu ska jag sluta....... Vi höres!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: