Roslags-Bro

2011-03-19 / 11:35:47 / Louise Jacobsson
Godmorgon bloggen!
Har precis städat hela mitt rum. Dammsugit, tagit undan alla kläder från golvet, bäddat rent, ja you name it! Om en timme måste jag röra mig mot stationen, så har ju en del kvar att göra, som t.ex att duscha. Idag ska jag och Ztina göra lite roliga saker, vad säger jag sen. Eller ni kommer se vad sen.. Hehe älskar att vara hemlighetsfull.
-
maaaageeee
elskar magtröjor.. måste införskaffa mig några till känner jag!
Bajs på er. Puss



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: