you love to party, what's not to love?

2011-03-28 / 22:52:15 / Louise Jacobsson
Längtar till sommaren, tittade bilder från förra. Typ bara på mig & Caroline. Haha. Tänkte dela med mig av några! Sommaren är underbar.
Cim
Marcus, Jag & Sanna. HAHA
Caroline. Så söt min :)
Aaaas ful bild. Jag & Hampus
Marcus, Jag & Caroline
Älskar bilden... HAHA. Cim & Caroline
Lyckas se ut som ett mongo på varje bild.. Jag, Hampus, Cim & Sanna
Glad, full tjej! Jag
Eh ja. Midsommar! Caroline & Jag
Caroline
Caroline & Jag. typ ankmun?
Jag... hehe
Jag



......Kommentarer


emma §

tjenixen! har sony ericsson zylo!

yes, den är bra. fast min glappar typ, men det är

för jag slängt den så många gånger i väggar och marken xd haha. och den kostar typ bah 1400,så yes den funkar! =) puss på rumpan!

2011-03-30 @ 17:32:23
URL: http://emmiuu.blogg.se/






Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: