you're still on my lonely mind

2011-03-27 / 17:25:30 / Louise Jacobsson
Ja, jag är rätt uttråkad. Det kanske märks med tanke på att jag bloggar hela tiden. Haha. Ska snart ta på mig någonting annat och sedan äta. Lite senare ska jag förmodligen ut, ska träffa en person. Eller ja, samma som jag träffade igår kväll. Det är ju lite varmare idag, eller det lär ju vara det eftersom att det är tidigare på eftermiddagen.
Har roat mig med att ta massa ego bilder med min super braiga webcam. Saknar att kunna ta riktiga bilder,
R.I.P min kamera..



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: