another day

2011-05-13 / 01:28:01 / Louise Jacobsson
den här jävla pollen tar kol på mig. Huvudet värker, halsen kliar, ögonen blir röda och känns som sandpapper. Dessutom är jag täppt i näsan. På måndag har mamma i alla fall bokat tid hos doktorn så vi kan skriva ut riktig pollen medicin till mig....!

jag sitter förövrigt hemma hos nathalie, vi har precis kollat på en film. Tusen Gånger Starkare. Väldigt bra, man får sig en tankeställare. Blev så jävla förbannad, flera gånger i filmen. Fan asså, vad vi tjejer är svaga. Ta det med en nypa salt, jag är trots allt också tjej, ni vet....

Heirå



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: