det här värt att dö för

2011-05-10 / 21:42:06 / Louise Jacobsson
Vaknade imorse av att min syster kom in i mitt rum, vi båda var lediga idag. Stack ner på stan ett tag och sen gled jag vidare mot Nathalie. Fixade till oss lite, och sedan drog vi till kryddan, köpte ett glasspaket och 1 liter vatten och sedan begav vi oss ner till parken. Pressade solen i ett par timmar, fick sällskap av några pojkar också. Timmarna gick och till slut var det dags att gå hem. Har hunnit med att plugga biologi och skriva en sida på min "bok". Har också pratat med Bella, var riktigt härligt att få höra hennes röst igen. Säger bara en sak, sommaren är vår! Hon är så himla bra. Juste! Var nere på piercing stället och böt min piercing (ÄNTLIGEN!!!!)

Linne ?, shorts Lee. skor Converse.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: