det verkar så lätt att bara stöta på

2011-05-05 / 21:38:45 / Louise Jacobsson
Kom hem för cirka en halvtimme sen, har vart med min fina vän Clara. Hon kom till mig efter att hon vart hos sin mor och vi tittade på OC, sen tog vi oss ner på stan för att jag skulle köpa lösnaglar, köpte en till bikiniöverdel på impuls. Skit cool verkligen, har spanat in den ett tag! Hur som helst så fortsatte vi runt på lite olika affärer men slutade till slut hemma hos Clara, skrattade tills magen krampade och åt god mat! Fick ett leende på läpparna när jag insåg att det fortfarande var ljust ute när jag skulle röra mig hemåt, lovely!
Har dock klippt bort den där oranga flärpen..
49:50 kr på H&M. KAP?!
Nu är det bara en gul bikini som saknas, sen är jag redo för stranden!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: