du är inte så fin, men det är nått med dig

2011-05-28 / 00:20:28 / Louise Jacobsson
Jag måste vara universums sötaste människa. Eller?
Kvällen har i alla fall rullat på, var ju som sagt med Rebecca och Caroline, vi gjorde väl egentligen inte så himla mycket. Men det var en helt okej kväll liksom! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och pratar med Ztina på msnish. Ska väl snart sova för jag ska nämligen upp och träna tiidigt imorgon. Fan jobbigt att hålla formen ibland, hihihi. Nej. Fan. HEJDO



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: