förvänta dig aldrig någonting av någon

2011-05-29 / 13:40:07 / Louise Jacobsson
Idag är en sån dag jag inte känner för att gå upp ur sängen, en dag är en sån dag då allt ser grått ut. Som om det inte finns någon sol. Idag är en sån dag jag inte har lust med någonting men samtidigt med allting. Bajs. Så känner jag just nu. Bajjjjjs.!!!!!! Hur som helst lyssnar jag på musik, deppmode. Varför vet jag inte, det bara är en sån dag, en dag då man känner att man helt enkelt inte duger.

Louise aka Emo



......Kommentarer


moa

jag älskar dig emo louise! du är beest min fina vän

2011-05-29 @ 18:52:03
URL: http://moasimone.blogg.se/






Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: