I can watch you forever

2011-05-22 / 16:03:25 / Louise Jacobsson



Är du i ett förhållande? Nääj

Har du kysst någon idag? Inte det heller

När går gränsen vid otrohet? Det har jag väl inte riktigt tänkt på faktiskt..

Är du romantisk? Haha sällan.. Man får nog leta efter en mer oromantisk tjej än mig..

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Oj, vilken svår fråga.. Finns väl inget speciellt som är perfekt bara man trivs tillsammans

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Har ju inte haft den rollen särskilt mycket, men jag är väl rätt avslappnad, lite bråkig av mig älskar att retas, snelhest osv lite avundsjuk också kanske..

Vad är viktigt i ett förhållande? Säger som Moa, att man trivs ihop och har roligt tillsammans! +att man ska kunna lita på varandra

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Framför någon jag vart kär i? Yepp det har jag, och inte lite bara haha..

Har du lekt med någons känslor? Ja, tyvärr så har jag det.
Hur många har du varit ihop med? Seriöst? Ingen.

Hur länge höll ditt längsta förhållande? tre veckor typ? Om man inte räknar med 6:ans förhållande, de höll 2 månader

Hur länge var ditt kortaste? 2 dagar, hej seriöst!

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Singel tror jag passar mig bäst, fast det är jag inte glad för direkt..

Är du en bra pojk/flickvän? Det vet jag inte.

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Daniel & Erik

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 27-28?

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nää tror jag skippar det va..

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat

Hatar du ditt ex? Nej det gör jag inte.

Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Bilder

När du vill ha någon, vad gör du? Har bara velat ha någon på riktigt 1 gång, det gick åt helvete såatte, jag gör inte ett skit faktiskt..

Hur skulle den perfekta dejten se ut? Vet inte

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Min pappa

Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? Vill inte föreställa mig det faktiskt

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Jag vet inte än, varför? För att jag inte ens är intresserad av kärlek för tillfället

Vill du ha barn? Kanske

Blir du lätt kär? Nej

Vad är det mest avtändande du vet? Det vet jag inte

Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Alltid bra att ha någonting gemensamt, annars funkar man nog inte riktigt ihop.

Har du fått ditt hjärta krossat? Av en pojk? Ja det kan man väl säga. Fast det var lika mycket mitt fel

Har du en “utseendetyp” hos killar? Nej det har jag inte, jag blir inte kär i ett utseende, jag blir kär i en personlighet

Vem var din första kärlek? Hugo

Vad tycker du om att ligga på första dejten? Bryr mig inte om vad andra gör, men det är inte min grej.

Vad tycker du om one night stands? Alla kommer väl ha ett one night stand någon gång hit och dit, men det är inte heller min grej

Är kärlek allt i livet? Ja det kan man väl säga, en väldigt stor del i alla fall




......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: