I can't get you off my mind

2011-05-23 / 21:08:35 / Louise Jacobsson
Nathalie kommer hit och sover istället, lite ändrade planer bara.
Och att Nicki Minaj's röst spelas i mina högtalarna är ju också härligt, riktigt bra är hon, verkligen!
Vad händer i veckan då?
Imorgon ska jag åka till Rimbo och umgås med min söta vän Moa. Vet inte vad vi hittar på men någonting finns det alltid att göra! Resten av veckan blir det träning på hög nivå. Förutom möjligtvis på fredag och lördag. Inte för att jag vet vad som händer på fredag än, men på lördag ska jag i vilket fall som helst vara med Moa och Beckis, säkert någon mer också, och mysa här i Norrtälje. Mina söta små filurisar <3



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: