I find myself searching the crowds for your face

2011-05-24 / 22:44:28 / Louise Jacobsson
såhär kul har jag!

Har du pojkvän/flickvän? - nä
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - nä
Har du hånglat med någon 2011? - det har jag
Har du kramat någon 2011? - det med
Har du hatat någon 2011? - nä
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2011? - ja
Är du kär nu? - nej det är jag inte
I vem? - ingen
Äger du en mascara? - det gör jag minsann!
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - nej
Är du en fjortis? - det tycker jag verkligen inte 
Är du emo? - inte det heller
Är du brat? - men neeeeej
Gillar du vältränade killar? - jodå det gör jag!
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - nej det kan jag väl inte påstå att jag gör.. men aa..
Är du bisexuell? - nej
Har du över 10 bhar? - nä
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - ja det har jag
Kan du köra skoter? - vattenskoter! 
Är du brunett? - ja
Är du blond? - nej
Har du haft svart hår/har du just nu? - har haft, typ


HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - vita trosor, rosa bh
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - jag vet inte riktigt


SENASTE
Vem fick du sms av senast? - jimmy
Vem skickade du sms till senast? - jimmy
Vem ringde dig senast? - caroline
Vem hånglade du med senast ? - öhm.. daniel tror jag? eller... nej... jag vet inte, var rätt länge sen
Vem pussade du senast? - det vet jag inte 
Vem kramade du senast? - caroline eller moa kommer inte ihåg
Vad drack du senast? - mjölk
Vem var ditt senaste KK? - knullkompis? någon sådan har jag inte haft
Är du allergisk mot någoting? - pollen, katter, hästar
Är du sexmonster?- hahah. sexmonster?? 
Pinsamma frågor för dig nu? - nej det kan jag väl inte påstå att jag tycker

- Höger eller vänsterhänt: Höger
- Stjärntecken: kräfta
- Rädsla: mörker, spindlar
- Din första tanke när du vaknade imorse: jag vet inte
- När somnade du: det vet jag inte heller
- Pepsi eller Coca Cola: Cola
- McDonalds, Max eller Frasse: max
- Singel- eller dubbeldejt: singel
- Adidas eller Nike: spelar ingen roll
- Choklad eller vanilj: choklad!
- Svär du: det händer
- Sjunger du: det händer
- Duschar du varje dag: i princip, ja
- Röker du: nej
- Tror du att du någonsin varit kär: det sägs att man vet det isåfall. men, ja. ja det har jag nog
- Gillar du skolan: ibland, ibland inte
- Tror du på dej själv: ahfan!
- Blir du åksjuk: ibland
- Gillar du åska: sometimes, men det är rätt läskigt
- Spelar du något instrument: nej

Har du under den senaste månaden..
- Druckit alkohol: ja
- Gått på dejt: nej
- Shoppat: nej
- Ätit en hel ask müsli: nej
- Ätit sushi: inte det heller
- Stått på scen: näää
- Blivit dumpad: lite svårt med tanke på att jag är singel, och har vart det i en evighet
- Skejtat: nej
- Färgat håret: näääääää
- Stulit något: nee?

Har du någonsin..
- Däckat eller varit jättefull: vart jättefull ja, däckat 1 gång.
- Blivit upptäckt under "akten": hm, ja.. kan man väl säga
- Blivit kallad hora: det med

I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: vet inte om jag vill gifta mig
- Namn på barn: hihi, något förjävla sött!
- Ditt drömbröllop: jag vet som sagt inte om jag vill gifta mig
- Vad vill du bli när du blir vuxen: framgångsrik och lyckliiig

- Antal människor du skulle ge ditt liv för: min familj
- Antal CD skivor du äger: vettefan
- Antal tatueringar: 1
- Antal piercingar: 1
- Antal gånger har du varit med i tidningen: tror inte jag vart med någon gång..
- Antal saker du ångrar: som om man håller koll?

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? ahrå
- Gnälla: haha ibland
- Skrika: nejjeee fedt onödigt
- Sova: jaadå
- Ha ångest: nä 
- Skada dej själv med flit: never ever ever ever
- Vilja dö: never ever ever ever
- Drömma mardrömmar: nä inte direkt
- Drömma sexdrömmar: nope
- Ta droger: nejj
- Försöka vara annorlunda: jag är nog rätt annorlunda redan
- Klä dig i svart: ibland
- Gå till kyrkan: nä
- Gå i skolan: ja
- Röka: njä
- Ljuga: nä
- Hata folk: nej
- Lita på folk: vissa litar man på mer än andra

När..
- Åt du senast: typ några timmar sen
- Läste du en bok senaste: på svenskan
- Köpte du något senast: igår
- Svor du senast: idag
- Sjöng du senast: idag!
- Klagade du senast: idag säkert..
- Är det sommarlov: SNART!!!!! AWESOMEEEEE

Vem..
- Saknar du:
- Vill du döda: ingen
- Rörde dej sist: pappa
- Vill du slå: 
- Vill du kittla:
- Vill du prata med: pappa
- Skrek du till sist: jag skriker inte åt folk
- Vill du vara som: mig själv!
- Sårade dej senast: vet inte
- Vill du bli galet full med: öhm jag vet inte
- Fick du sms från senast: jimmy, har jag ju sagt!
- Ringde dig senast: caroline, har jag ju sagt!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: