innan jag sticker och tränar

2011-05-23 / 16:31:42 / Louise Jacobsson
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
Jag har aldrig varit riktigt kär, faktiskt. 
Vad tycker du om kärlek? Helt ärligt så är jag rädd för kärlek, hoppas bara på att någon kan ändra det
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Ja det gör jag
Har du svårt för att bli kär? Ja
Är du singel? Jaa
När fick du senast en komplimang? Hmm, igår tror jag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej
Hånglat med nån riktigt ful: Haha ja
Hånglat med fler än 50 pers: Knappast
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja
Gjort något riktigt dumt? Har jag säkert gjort
Gjort något du verkligen ångrar? Yepp
Gjort nåt olagligt? Ah
Fått din mamma att gråta? Det med
Slagit ner någon? Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra
Skämts över dina föräldrar? Aa fast det är väl meningen?
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nej
Dricker du? Inte så ofta, om man syftar på alkohol
Vilka kläder sover du i? Trosor
Vad hatar du verkligen? Det kan jag inte förklara på bara några ord.
Varit kär? Ja
Är du ensam nu? I mitt rum, ja
Vill du gifta dig? Jag vet inte
Vill du ha barn? Tror så

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Det vet jag inte
Fick dig att gråta? Vet inte det heller
Du delade en dricka med? Haha samma här
Du gick på bio med? Nathalie och Erik
Skällde på dig? Donno
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma tror jag, fast jag kommer inte ihåg vad hon sa

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Näh
Haft sex? Nope
Köpt någonting? Nej
Sjungit? Ja
Saknat någon? Japp

JAG HAR:
Digitalkamera?
Systemkamera? Ja
Telefon på rummet? mobiltelefon
Egen dator? Aa
Könssjukdom? Näj
Bra kompisar? Ja



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: