it's an amazing feeling

2011-05-18 / 19:53:11 / Louise Jacobsson
Träningspasset gick bra! Jag presterade mycket bättre den här gången än vad jag någonsin gjort förut. Det är en sån härlig känsla, och jag känner verkligen hur aggressionerna försvinner, som om någon viftar bort dom. Ingen tvekan om att jag ska träna imorgon, sen på lördag och söndag.
Annars då? Jag ska snart äta, efter det ska jag plugga det sista på kemin och hoppas verkligen på att jag kan allt sen, så jag kan sätta det där jävla mvg't imorgon. Hoppas ni får en bra kväll! Stay Tuned!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: